Friday, May 7, 2010

Cehhh...kene tag la pulak



Huh...x pasal2 aku kene tag dgn Cik Puan Yong.  So.....mari la anak2 kita kesekolah semula dan mengenal ABC....

A- Adam la kot, anak bongsu aku tu ( x tau la kot bongsu keladi, ngeh..ngeh..ngeh)
B- Biskut, sbb aku baru jer perabis biskut tiger si Adam td.....wa...ha..ha.....x pe, esok ibu beli lg ye Adam
C- Cicak, sbb baru jer deme buat kuak lentang kat bawah meja aku ni haa....
D-Duit nak bayar duit baju BSL esok ni....Err....Datin Eda...boleh x bayar duit baju tu 10 kali
E- Ekor....sup ekor kat Warung Kenangan Wan Hassan tu sedap weh....mabeles tau...
F-Fafau.....aku suka Hotfm..la..la..la..la
G- Gagak....banyak beno kat keramat wangsa ni...
H- Hutang cadar aku ni , bila la nak abis
I- Ibu, yuppp.....aku ibu 5 anak, so.....
J- Jom heboh...aku x penah pg tau.....kesian aku...hu..hu..hu
K- Kuih koci peberet aku...sape nak belanje ni ha....
L- lemau sungguh rasanya nak buat tag ni .....
M- Mohd Yusof nama encik hubby aku
N-Normi nama aku la......
O- ooooo kome....bila la nak siap ni
P- Penyapu....tu la mainan aku setiap hari tau..
Q- Q haidar...camana ko bole kawin dgn cikgu linda...muskil betul aku laa.....
R- Rajin bebeno aku mengayat Yong ari ni, tu la pasal.....
S- Satay sri melaka....kemari la dikau....hu..hu..hu
T- Tolong le sape2 yg rajin, meh dtg umah aku, tlg lipatkan kain aku 3 bakul tu....
U- Utk sape2 yg baca ni....anda tlh di tag...wa..ha..ha..ha silakan la buat ekkk..
V- Van damme ( betul ke aku eja ni?) ponah menjadi pujaan hati ku.....cittt..cam x de org lain pulak kan....
W- walla wey....bila mau siap ni ha....
X- X boipren aku kat mane skunk ni yer..lama giler x jumpa .......
Y- Yey...yey..dah nak abis
Z- Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



Haaaa....anak2, dah abis belajar kan? Sila la bawak ABC ni kerumah kamu yer......

2 comments:

Pensel Kontot said...

wah tag mcm nie pun ade.....

Marina said...

da dtg kene amek ke ni? huhu...

Autolink