Friday, May 7, 2010

Minggu Tag Sedunia.......oh yehhhh.....

 

Hari ni bila aku mula jer nak tgk msg kat cbox, terpandang la aku msg dari mommy Yen...yeahh...aku kena tag lg, x pe....tu tandanya aku dah glamer la tu...wa...ha..ha..ha..ha sila jgn muntah disini ...okehhh... Maka dgn control ayu dan relaxnye, aku jawab la tag ni....jawab, jgn x jawab.....mua...ha..ha..ha...cisss...apa ko merepek ni labuuu....

Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?What will u do if u know that your friend has been back stab on u?
Dia tikam dr belakang? huh....aku tembak jer dia depan2......ade aku kesah?


6 orang di hati anda?6 people in your heart?
Sape ekk..my laling hubby, akak iqa, abg aliff danny, abg ijan comey, kakak atie mucuk dan adam tecik.

Anda rasa anda comel?Do u think u're cute?
comey kot....hu..hu..hu


Single or taken?
Taken by laling hubby....mua..ha..ha..ha

Blog yang anda suka?Blog that u like?
Semua kot.......

adakah bilik anda kemas setiap hari?Do u clean your room everyday?
Kemas bila laling hubby ada kat umah jer...waktu lain adam suka loncat dan buat stunt atas tilam, tu la pasal malas nak kemas selalu..kemas x kemas, sama jek...huh...


Lagu terakhir yang anda dengar?The last song u listening?
Sorry sorry lagu super junior....adam suka lagu ni...


Last text message?
Dr akak kat ipoh...tanya aku bila nak tebas rumput kat rumah kampung tu....

Last phone call?
smlm....laling hubby soh buat sambal sardin...ngidam katannye,,,,,,

Hari terakhir anda menangis?Last day u cried?
Masa hari ayah meninggal bulan feb ari tu....sedih sngt......


List lima color favorite anda?List down 5 of your favorite colours?
merah, hijau, hitam, putih dan oren


Orang terakhir anda ber-YM?The last people chat with u in YM?
ntah la, dah x ingat. lama dah x ber ym ni...


Game paling anda suka?Your favorite game?
banyak la...


Adakah anda peminat MCR?-
apa tu?

Apa perasaan anda jawab tag ni?What do u feel when u answering this tag?
 emmm...aaa...errr...ekkk....mmmm

Anda rasa tag ini best?Do u think this tag interesting?
best la jugak


Tag lagi 10 orangtag 10 other people
sape2 yg rajin tu...tag la diri sendirik yekk....
 


Sekian la jawapan nan adoo dr aku ni....sape yg berani nak tag aku lg ni? mari..mari..mari

No comments:

Autolink