Wednesday, January 19, 2011

Ini ke suami terbaru Haleeda??



Salam semua readers...

 Semalam terbaca gossip yg Haleeda dah nikah di Thailand, dan saya terjumpa gambar suami terbaru dia ni. Dengarnya jadi no. 2, tu yg nikah kat sana tu. Apa2 pun selamat pengantin baru/lama la kat Haleeda dan suaminya yg baru ni.

Shah Hassan & Haleeda.

Sumber gossip dr sini.

6 comments:

Cik Kamoo said...

haleeda nie masih cntik....dah jodoh! doa semoga bahagia hendakNya

pena mata bulat said...

laki nie bkn pelakon gk ker??

Normi Ali said...

Cik Kamoo : dia mmg cantik dr dulu kan?
pnm: a;ah dia ni mmg pelakon, tp x glamer sngt la....hu..hu..hu

~~su manje~~~ said...

salam sis..
su manje singgah sini dan tinggalkan jejak..salam kenal dari su manje buat sis......

NICK IRFAN said...

eh! xkn ni laki dia? xkluar paper pun?

si para para said...

eh macam kenal je dua orang tu... ada kluar kat tv kan..

Autolink