Thursday, December 30, 2010

Untuk kali ke seratus lima puluh juta...... Malaysia menang yeyyyyyyy!!!!!!




Untuk kali ke seratus lima puluh juta


Saya gembira , Malaysia jadi Juara


Pasukan negara sudah buktikan Malaysia mampu bersaing di persada antarabangsa


Semoga lebih banyak kejayaan terus dicipta





Sang Garuda bisa nangis seperti anak manja


Sang Harimau Malaya senyum dan tunjuk taring yang indah sahaja


Jangan salahkan laser ataupun bomoh pawang or Ultraman dari Jepun sana


Terimalah kekalahan dengan seadanya





Dia mungkin bengis ala garuda


Tapi dia tangis bila dengar auman Sang harimau Malaya


Dia mungkin keras dan tunjuk eksen sahaja


Namun kita lihat siapa hebat di gelanggang baru boleh cerita


Aku lagi kenal dia


Skuad Bola Sepak Malaysia Kita





Di setiap seratus lima puluh jutanya


Aku pun dalam hati semacam tak percaya


Malaysia kini bergelar Juara Piala Suzuki AFF 2010 saya gosok mata


Inilah antara detik terindah dalam hidup saya





Penyokong Sang Garuda mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan sinaran laser jadi alasan utama
Dan aku sengaja buat tak tahu saja
Aku tahu kemampuan skuad Malaysia kita
Malaysia kini bergelar juara

Adakah besok akan diumumkan Cuti Peristiwa?

credit to :http://www.eyriqazz.com/2010/12/malaysia-juara-piala-aff-suzuki-2010.html


Mano dia si Ratu kondom tu??? aku nak gelak sat!!

No comments:

Autolink