Wednesday, December 29, 2010

Julia Perez ( Ratu Kondom Indonesia ) pakai baju seksi utk ganggu tumpuan team Malaysia???





JAKARTA: Aktres seksi terkenal Indonesia, Julia Perez (atas) yang terkenal dengan panggilan 'Jupe' berikrar mengganggu tumpuan pemain Malaysia dalam perlawanan kedua final Piala Suzuki AFF di sini, esok. Jupe kesal dengan tindakan peminat bola sepak Malaysia mengganggu pemain Indonesia dengan melakukan ‘serangan’ laser ketika perlawanan pertama di Stadium Bukit Jalil, Ahad lalu. Oleh sebab itu, dia akan membalas dendam dengan mengenakan pakaian seksi yang nampak dada bagi mengalihkan perhatian anak didik K Rajagobal. 

Perkara itu disuarakannya ketika dihubungi wartawan Indonesia yang kemudian membuat soalan susulan sejauh mana dia serius dengan hal berkenaan. 

“Ya, saya serius. Biar semua pemain bola sepak Malaysia buta. Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya,” katanya lagi.





Saya rasa Indon ni tak layak main game utk mana2 acara, sbb suka sangat meroyan yg bukan2 kalau dah kalah. Kesian jugak kat player malaysia kat sana, sampai nak berlatih pun x boleh sbb dek fanatik Indon ni. Julia Porno ni ingat dia ni duduk kat balakang pintu gol ke sampai boleh nak ganggu tumpuan pemain malaysia, dan ingat orang hadap sangat ke kat dia ni, kesian betul kat indon ni..... Harap2 malaysia menang malam ni dan boleh bawak balik Piala Suzuki ka Malaysia, supaya dorang boleh sambung meroyan. Semoga Allah melindungi semua pamain dan penyokong Malaysia kat sana...Aminn...

6 comments:

Queen F said...

hahahahha mcm la org malaysia main bola tengok dia..

org main bola tengok bola la.. hahahahah

ku izzati said...

amin..

tomatokering :) said...

tah pape tah . huhu

Aqila Safuan said...

ahahhahahha.tahu tamkmengapa. ya ALLAH,manelah otak die lari.. siyes kelaka dgn pompua nn nii h.

Anne said...

adehhhh...ada2 aja diaorang ni kan:) apa2 pun Malaysia Juaraaaaa yeayyyy!!!

Burp said...

hahaha~ tak takut pon~ dhla loser, nak main tipu lagi~

Autolink