Thursday, December 9, 2010

Aku.....masa dahulu

  Meh lihat rupa aku di waktu zaman remaja....


Ni masa tgh tunggu result SPM.

masa ni dah kerja kat kl

masa ni dah bertunang dah dgn encik hubby

hari pernikahan

hari persandingan ku


first time kat rumah mentua


dan masa mengandungkan anak pertama.


Semua ni mengambil masa lebih kurang 16 thn...he..he..he
ayu kan aku masa muda dulu...
setelah menjadi mak kpd 5 org anak,
badan dah lari le sikit dia punya shape,
tetapi...setelah berusaha keras berjoging mengelilingi taman
permainan kat depan block D tu, 5 kali sehari,
setelah aku berjaya naik tangga turun tangga sebanyak 4 kali sehari,
dan setelah aku berjaya mengayuh basikal roda tiga Adam
setengah jam setiap hari,
maka aku telah berjaya mendapatkan berat badan ideal aku,
maka lihat la gambar terbaru aku sekarang .......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Bertabahlah kamu semua bila melihat penampilan terbaru aku ini,
Sila la jeles dgn berjayanye......hoyehhhhhhhhhh!!!!!!!MySpace

No comments:

Autolink