Thursday, December 9, 2010

Aku dan buku

Aku mmg suka baca novel sejak dr dulu lg,
aku boleh habis baca novel yg tebal dlm masa satu malam jer,MySpace



Anak2 aku, yg nampaknya mengikut jejak aku,
suka baca novel ni,
cuma sorang jer, kakak iqa,
yg lain tu,kurang sikit,MySpace

sebahagian drpd novel dan komik.

koleksi komik conan.

komik remaja kepunyaan kak iqa


sebahaian drpd novel milik aku


novel yg paling aku sayang.

buku sastera form 3 yg aku baca, dpt dr jiran yg pindah, sedih sgh ceritanya..


yg aku cuba baca dr tahun lepas, tp x habis2 lg...huh..MySpace



Sebenarnya banyak lg buku aku,
tp banyak yg hilang tampa dpt di kesan,
kadang2 ada org pinjam tp tak pulangkan,
sepupu aku ari tu pinjam satu beg besar, sampai sekarang dah dekat 4 tahun dah,
tak reti2 nak pulangkan,
tiap kali tanya, asyik lupa jer..
aku beli buku tu mahal tau....

Jadi...Puan Lela....SILA PULANGKAN BUKU SAYA YG BANYAK ITU!!!!MySpace

5 comments:

Nadia arRumaisha said...

same mcm adik saya, penuh dengan novel grafik dalam bilik dia....ishhh ishhh ishhh tp dah minat nak wat camner....

iszieylyanziy said...

suka baca novel jugak,,leh jiwang2,,heehhe

JUSTFINE :)

iszieylyanziy said...

suka baca novel jugak,,leh jiwang2,,heehhe

JUSTFINE :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

Wahhh...momoy suka conan dear

Jangan luper vote No. 382 --- pilihan 10
Much thx
Undi No. 382 buka sekarang!!

omurice said...

bagusnyer minat baca novel siap ade koleksi..omu bila dah dewasa ni baru terrajin baca novel...sedih...nak kumpul pun...baru 3ketul...

Autolink