Thursday, August 26, 2010

Rezeki bulan ramadan

 Buah duku dr Pasir Mas


Ptg td masa aku tgh masak, akak aku call,
nak bagitau yg abg ipar aku nak hantar duku langsat .
Wahh.....dah lama x makan buah duku ni...
mmg manis sesangat,
aku cuma makan lebih kurang 10 bijik jer...
almaklum la...bulan posa ni....
agaknya dah kenyang makan masa berbuka tadik,
jadik nafsu utk makan buah ni kureng sikit.

Dtg naik lori nationwide .......ko mampu???

Adam yg geram tgk duku.

Ada buah rambutan sekali..




Sbb banyak sangat, aku pass kat jiran2 sikit sorang,
memanjangkan sedekah org kan...
Lupa nak bg tau, duku ni abg ipar aku amik dr kelantan,
memang tgh musim dia kat sana, banyak pulak tu dia kasik aku...
time kasih abang ajis......
len kali bawak petai satu bundle pulak yer.......


1 comment:

ejum said...

wah lama jgak xmerasa duku langsat ni..siap anta pakai courier service tu..hehe..

Jom usha entry terbaru kat sini E J U M

Autolink