Wednesday, August 25, 2010

Doa ku termakbul...Terima kasih ya Allah,,,,



Minggu lepas, masa aku belek2 album gambar cucu terbaru akak aku kat fesbuk anak sedara aku,
aku terjumpa gambar arwah ayah aku. Gambar yg di ambil masa kawin Farid, masa tu dia dah sakit dan terlantar cuma x teruk sangat. Aku jadi sebak tiba2.

Macam dah lama sangat dia meninggalkan aku, padahal baru beberapa bulan jer.
rasa rindu yg membuak2, teringat kat arwah.
Maka lepas subuh tu aku berdoa, agar Allah pertemukan aku dgn arwah ayah dan ibu ku walaupun cuma dlam mimpi. Aku berdoa moga aku dpt jumpa arwah walaupun cuma sebentar.

Dan malam td, doa aku termakbul, aku bermimpi yg aku balik ke kampung, balik
ke rumah lama kami, dan dia menyambut aku di sana dgn senyuman, tp cuma arwah ayah sorang jer.Aku terjaga bila Adam merengek nak susu pukul 3 pg tadi.

Alhamdulillah, Kau makbulkan doa ku ya Allah...Ya Allah yg maha pengasih lg penyayang. Kau ampuni lah dosa ke dua org tua ku, jauhilah mereka dr siksa kubur dan azab api neraka, tempatkanlah
roh mereka di sisi hamba Mu yg beriman dan beramal soleh,
lapangkanlah kubur mereka, permudahkan lah segala urusan mereka di sana,
 sayangilah mereka sebagaimana mereka menyayangi aku........hanya pada Mu aku memohon, hanya padaMu aku meminta..perkenankan lah doa ku ini Ya Allah....Amin....


1 comment:

Jieda said...

Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah

Autolink