Monday, August 2, 2010

Aku sangat sakit hati hari ni.......

 Yuppp.....aku tgh tension dan sakit hati tahap gaban hari ni....sebabnyeee?????? Seterika la penyebabnya.......kenapa????? sbb encik hubby aku pok pek x berhenti2, tanya kat aku nape seterika tu boleh rosak...HELLOOOOOOOOOO......anje, tau x iron tu kalo boleh dia bercakap, mesti dia dia mintak ampun kat saya tau...satu hari berapa kali  guna kan dia utk menggosok? berkali2 tau.....cuba bayangkan, baju awak je dah 5 pasang seminggu, baju kakak iqa, 3 pasang, baju abg 4 pasang, baju abg chik 3 pasang, baju zatie 5 pasang tu belum lg kalo tiba angin awak x nak pakai uniform, nak pakai baju kemeja la bagai.....tu belum lg kalau saya nak gosok baju melayu awak utk pg sembahyang jumaat.

mcm ni la iron yg rosak tu

Awak tau x derita menggosok baju tu sumeee??????? pernah x bayangkan, menggosok baju sambil bersilat sbb si Adam tu sebok nak pegang iron tu?pernah x bayangkan panasnya waktu iron baju tu? pernah x bayangkan penat berdiri 2 setengah jam tu???? parnahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Td awak ugut x nak beli yg baru ekkkkkk....x pe, ada saya kesahkannnnnn!!!!! ijakkkkkkkkk....suke adeeeeeee!!!!!!! x payah sebok nak ber iron lg....pakai la baju x bergosok tu pg keje nti yek..........



Sekian sessi lepas gerammmm.........................







3 comments:

BezBuddy said...

beli jela iron yg baru...bukan mahal sgt pon..selesai mslh...huh

Hazriqpedia said...

bikin panas. AHAHHAHA

Normi Ali said...

angah: tu la pokcik kau...beli tb ribu riban semangat kemain, soh beli iron berkira sngt.....

Autolink