Thursday, April 22, 2010

CONTEST BE MY 19,099TH VISITOR




Oleh sbb hari ni, hari rajin sedunia aku, dgn bangganya aku nak join contest Dr.Faryn.Aku terjumpa contest ni kat blog nanajoe. Dan dgn x malunya...ngeh..ngeh..ngeh...aku terjah blog Dr.Faryn , mana la tau kan...kot kot dpt la hadiah pulak. Dan Dr.faryn kenekan syarat2 klu nak masuk contest ni.

Syarat2nya:-

[1] mesti lah warganegara MALAYSIA :) Saya mmg warganegara yg sah....hu..hu..hu

[2] berumur 18tahun ke atas, tak kesah lah lelaki atau perempuan, saudara-mara ataupun tidak, yang dikenali ataupun tidak. Dah lepas dah umur tu....
[3] mesti jadi follower belog saya. *blush*blush* Sudah puan

[3a] MESTI PROMOTE-kan BELOG INI DENGAN TAJUK, "BE MY 19,099th VISITOR" DI DALAM ENTRY DI BELOG ANDA. (entry hendaklah sebelum number 19,099 di-hit) <--tinggalkan link entry itu dekat ruangan komen.  Itu pun sudah

[4] letakkan banner seperti di atas di belog anda, dan link-kan balik kepada belog saya ;) ok puan

No comments:

Autolink