Saturday, March 13, 2010

Sorry kenkawan..

ambulance Pictures, Images and Photos

 Sorry kenkawan, smlm aku x dpt nak blogwalking dgn korang sb tenet aku ni dah nazak sngt, aku rasa cam hampeh jer skg ni, nak bukak facebook pun amik masa dekat 5 minit kot. kpd yg klik nuff aku smlm akan aku bayar utang tu mlm ni k....tu pun kalo stimix aku x masuk icu lg......


sekian n3 ringkas dr aku



3 comments:

Farhah (applegreen) said...

eh, pki streamyx ker?tukarlah kpd broadband~weee

Normi Ali said...

berukbeng lg hampeh...kalo nak laju buka la kol 5 pg, tu laju laa....lps dr pkl 6 pg, cam siput vavi jer slownye......

SwEetForEst said...

hehehe..
sweet pkai berukbeng je..
alhamdulillah masih sehat..
^___^

Autolink