Wednesday, February 17, 2010

majlis tunang abg long....

 Ari sabtu lps 13 hb feb kami konvoi 4 bijik kete ke manir t'ganu, tak lain tak bukan menunaikan impian dan hajat anak buah aku ni. Dia dah berkenan kat org sana..maka ikutkan je la......kami bertolak dr shah alam pukul 9 pg, dan sampai kat rumah tumpangan tu pukul 8:30 mlm...ye hampir 12 jam!!! sebabnye? abg long bawak kami ''mkn angin''. ikut jln sepanjang pantai yg ada dr cherating sampai le ke rantau abg, kalo x silap aku la. ho..ho..ho kebas bontot aku weh.....cam mane lak dia x ingat jln yg dia slalu ikut masa pg ganu dgn tunang dia ari tu.

nasib baik masa nak balik hari minggu tu ada kawan  dia bg map kat dia ikut bukit besi tu, kalo x, mau pukul 3 pg sampai kat kl. apa2 pun majlis pertunangan tu dah selamat berlangsung, kenduri di jangka bulan 12 nti. selamat bertunang abg long ekkk...jg rozi tu bebaik ekk...meh layan gambar kat ganu ni.. :)

 
ni kakak aku yg nak dpt menantu


masa singgah mkn kat tp highway


barang2 hantaran


wakil dr pihak pompuan


kami dr pihaklelaki


dr kami


acara sarung cincin


rozi dan fiza


rozi


adam pun nak interprem gak


adam dan joe..tunjuk ape tu dadam


sempat singgah kat masjid kristal lagik..


2 comments:

Dayung Serian said...

suka tgk adam...so comel:)

farysa said...

heee...teringat time mysis pny engagement day
=)

Autolink