Thursday, February 18, 2010

Cik Nuff......bangun la cayunk..........

 Kenape ekk.. semenjak dua menjak ni, nuff asyk tido jer....adakah cik nuff sayang, kene demam, batuk dan selsema yg menyebabkan dia mengantuk sepanjang hari. Atau cik nuff dah terlebih makan limau yg menyebabkan beliau cirit birit dan terpaksa masuk sepital?

Cik Nuff, walo dimana anda berada....tolong la kembali segera...sob..sob..sob.. :(  :(  :(


9 comments:

Mknace said...

bagi minum ubat banyak-banyak sikit...
hehehe.. cian cik nuff tu..
nak wat camner blogger pun dah ramai..

Jieda said...

memang kan.skang ni kalau blogwalking susah nak jumpa nuff sdg bangun.agaknya nuff masih bercuti lagi kot

Fadzli said...

cik nuff sedang kebuluran.. takde duit.. tuh pasal dia asyik tidur jer.. hehehe

luna_e said...

rasenye si nuff tu holiday CNY plus Valentine plus maulidurrasul kot...ehehe

pak dogol said...

dia cirit birit..

makan limau sampai lupa diri..

muahaha!

cikwanik said...

ye xnak bangun la kak..

pemalas neh

NaZRiN said...

come and visit our website.. please spread it around.. tell ur friends about it.. http://nicephonenumbers.blogspot.com/

Ery Farieha said...

die kedekut tuu :P

rossoneri said...

setiap kali pukul 12 mlm dan 12 tgh ari, cuba bukak blog..sbb waktu tu baru dia ada..

Autolink