Saturday, January 30, 2010

Hot Mom ditangkap basah separuh bogel atas sofa

Ini bukan cerita lucah dipagi sabtu tau  


KULIM: Angkara nafsu, seorang wanita berusia 32 tahun sanggup ‘makan luar’ dengan mengajak teman lelaki ke rumahnya ketika suaminya keluar bekerja.

Bagaimanapun, kegiatannya itu terbongkar apabila dia bersama pasangannya seorang lelaki bukan Islam berusia 23 tahun ditahan penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kulim (PADK) dalam operasi cegah maksiat di sekitar kawasan perumahan di Kulim Hi Tech, dekat sini, semalam.

Dalam serbuan kira-kira jam 9.30 pagi itu, pasangan terbabit dicekup dalam keadaan separuh bogel kerana tidak menyedari kehadiran penguat kuasa PADK. Takajut dengan kehadiran penguat kuasa PADK, lelaki terbabit cuba melarikan diri terkincit-kincit dengan mengambil pakaiannya yang diletakkan di lantai ruang tamu rumah berkenaan selepas mendengar ketukan di pintu hadapan rumah teman wanitanya, namun gagal apabila kawasan itu dikepung.

Penolong Pegawai Agama Daerah Kulim, Azmi Abdul Rejab, berkata lima pegawai PADK menjalankan pemeriksaan di rumah wanita terbabit selepas menerima maklumat daripada orang ramai yang sering melihat pasangan itu. “Ketika kami tiba, pintu hadapannya tertutup tetapi tidak berkunci.

Melihat keadaan itu pegawai penguat kuasa PADK mengetuk pintu dan memberi salam. “Apabila membuka pintu, kami takajut melihat pasangan terbabit yang berada di atas sofa ruang tamu rumah berkenaan dalam keadaan separuh bogel,” katanya di sini, semalam.

Menurutnya, mereka kemudian mendapati seorang lelaki yang hanya memakai seluar dalam cuba mencapai pakaian di atas lantai untuk melarikan diri, manakala wanita terbabit tidak sempat melakukan apa-apa dan hanya mengambil anak perempuannya yang berusia dua tahun untuk melindungi tubuhnya yang montok hanya memakai baju tidur.

“Hasil soal siasat mendapati wanita terbabit bekerja di sebuah kilang di Kulim Hi-Tech dan pasangannya seorang lelaki yang bukan beragama Islam turut bekerja di kilang sama.

“Ketika kejadian suami wanita itu tidak berada di rumah kerana bekerja dan wanita itu mengambil kesempatan mengajak pasangannya itu ke rumah untuk bersenggama,” katanya.




nasib baik ada jiran yg bz body......kalau x, sampai mati pon laki x tau bini makan luar...

No comments:

Autolink