Friday, November 27, 2009

Kesian betul la bebudak ni.....

Oh....jgn panik sbb tajuk kat atas tu....bkn sbb perang atau kemalangan, tp sebab lembu yg nak buat korban kat surau sebelah umah aku ni. Bukan ape, kesian kat anak2 jiran2 aku kat blok ni ( itu termasuk anak2 aku le ), mcm x ponah jumpe lembu seumur hidup, tak aman hidup lembu tu. Dah le esok membe nak dikorban kan, bg can le die nak berehat dan bertenang dihujung usianye. Ini tak, asyik kene usik jek......

yg plg aku geram, x cukup ngusik lembu, pokok pisang bijik yg Pak Tam aku tanam pun kene usik gak, sampai gondol pokok pisang tu dorang kerjakan. weiii...anak2, jgn kome cantas anak pokok pisang tu, tahun depan naye aku nak buat lontong x de daun pisang nti. sape yg susah? mak ayah kome la jugak, sbb nti x dpt nak makan lontong free makcik ni tau.......*d n*


No comments:

Autolink