Monday, November 30, 2009

Fiza dan Fizan.....

Akak aku Nyah Ani hari ahad lepas buat kenduri kawin anak dara sulung dia. Majlis pihak pompuan buat kat Changkat Lada. Jadi tema dorang kali ni kaler coklat. Aku ni ade satu jer baju kaler coklat, jd terpakse le pakai, walaupun aku dah bnyk kali pakai baju tu dan gambar aku dlm blog ni pun kebanyakannye baju yg same, kome jgn ingat aku x de baju lain...baju aku banyak, tp aku suke pakai baju yg ni sbb x payah sebok2 nak gosok.

dan yg penting kate nyah aku , kamu mesti ikut tema, klu x aku x bg gudi beg xtra.....hampeh tul....Anak sedare aku ni cikgu kat ipoh, laki die pun cikgu gak ,tp kat penang. kenal mase tgh belajo kat UPSI dulu...deme bertunang 2 thn. kalo kome nak tau baju songket merah yg die pakai mase berinai tu adalah baju mase mak die kawin dulu, jd baju tu dah 2 keturunan le yg pakai.....

jd korang layan le gambo anak sedare aku ni yek......


malam berinai 

 

 

 

 

 
 
ni, die pakai rambut palesu tau... 

yg mengandam ni adik ipar pengantin pompuan , mmg cantik klu dia mengandam. aku puji bkn sbb die menantu aku, tp mmg superb klu die makeup pengantin. klu korang nak kawin, dia blg tolong tonyoh muke korang. klu nak no tpon email kat aku yek..menantu aku tu duduk kat kelang.......



o

No comments:

Autolink