Monday, October 19, 2009

Makan, makan, makan dan makan lagi.....

Minggu minggu terakhir raya ni, banyak beno jemputan yg aku dpt, dr kenduri kawin sampai le open house raya dan deepavali. Jenuh makan jer dr tengahari sampai malam. Tp heran lak ye, nape x de org yg nak buat open house pagi hari lak yek.....

Rumah pertama yg kami pg ari sabtu lepas....kenduri kawin anak buah pak tam aku


aku x smpt nak amik gambar depan2 le.....sory


kakak ipar aku jalida dan fara


pak tam yg ketabuannn......


rumah kedua slps kenduri kawin, open house cah atid



aku dan juttttt...



ina lope tgh bagi komen ttg masakan cah



mizi kasin tgh pikio, blh x muat lg makaroni masuk dlm perut dia, katenye ada lg jemputan lepas blk dr umah cah...



peace ye abg chik, kenyang sngt le tu, sedap beno makaroni auntie cah,kate deme....

umah yg ke tiga dan terakhir, umah abg zack, jiran aku


ni le za dan echa, membe kamceng aku kat sana. aku snap satu je gamba, sbb dah x larat nak dah.....


3 comments:

syazmirul said...

normi, ape kena dgn mizi kasim tu, aku tengok muke nye sedih aje. Rope muke org tak dpt je....he....he..

Normi Ali said...

he..he..he..

Budak Sekolah Lambor said...

die menung mane gaye nak ngabehkan makaroni ghontu...

Autolink