Thursday, March 17, 2011

jerawat oh jerawat.......




Salam semua peminat readers yg membaca....dah malas sangat rasanya kebelakangan ni nak update blog. Kelembapan stimix tahap gaban membantutkan semangat nak blogwalking dan dan membekukan otak saya utk mengarang...cewahhhh...he..he..he. takkkk sbb dah tak ada idea sebenarnya nak menulis ayat2 cinta ni...

berbalik pd tajuk yg nun kat atas tu, sebenarnya bukan saya yg berjerawat, tp anak dara saya tu yg tgh sakan berjerawat, muka saya ni tak adanye berjerawat, mulus jer kekdahnya...he...he...he sila muntah jauh2 ekk..
sbb kesian tgk dia asyik membelek jerawat tak habis2, maka dgn rasa keibuan yg inginkan anak dara saya tu fokus pd PMR bukan pd jerawat yg tak surut2 tu, maka gigihlah mencari petua2 kat internet yg melambak lambak tu.

maka terjumpa lah satu petua, iaitu melumurkan bedak sejuk yg dicampur dgn serbuk kulit kayu manis ke 
muka yg berjerawat.....tadaaaaaaa......mengelupur anak dara saya bila bedak tu di sapu kat muka. rupa2nya pedih ya amat bila dicampur bedak sejuk tu dgn serbuk kulit kayu manis tu...ngape la org yg tulis petua tu tak warning awal2...sian dara tu, tp pedih sekejap jer, pas tu hilang terus.

bila cuci muka pagi tu, tgk jerawat dah kering sedikit, alhamdulillah gatal2 pun dah kurang, harap boleh la hilang jerawat tu, sian kat dia bila tgk jerawat kat muka dia tu, kekadang dia tonyoh sampai berdarah.
minta kat semua yg baca ni, kalau ada petua utk hilangkan parut jerawat, sila kongsikan bersama yer.....he..he..he

No comments:

Autolink