Wednesday, August 3, 2011

Bubur lambuk Masjid Al-Ansar terbaekkkkk!!!



Salam 3 Ramadan ya tuan2 dan puan2,
wah...kalo dah masuk bulan ramadan ni asyik ingat pasal makan jer kita ni ekk....
tp kat sini saya nak promot la bubur lambuk Masjid Al Ansar yg terletak kat Jalan
Enggang Timur Taman Keramat.

Saya dah makan bubur Lambuk Kg Baru, mmg sedap, tp lg sedap rasanya yg Al Ansar punya,mmg terasa semua bahan2nya, bila makan tu tergigit halia muda, dgn dagingnya yg lembut, carrot, lobak asin, kacang yg lembut nak pulak ada lada hitam yg tak ditumbuk tu...perghhhh...sedap... anak2 saya pun suka sangat, mmg kalau ada kelapangan En. Hubby akan beratur utk mengambil bubur lambuk ni. Selalunya bersama anak2 le.

Ok..pada sape2 yg nak cuba boleh le datang ke Masjid Al Ansar, Jln Enggang Timur, Taman Keramat Kuala Lumpur. Bubur hanya akan di agihkan selepas solat asar. Tapi dtg le awal sikit yer, jgn le lewat sangat, takut nti bubur dah habis pulak.

1 comment:

Yong Kamariah said...

memang terbaekkkk!!!

Autolink