Tuesday, July 26, 2011

Syiling baru Malaysia.

Baru td baca kat forum, rupanya dah ada syiling baru bg mengantikan yg lama.
nape la aku tak tau selama ni ???


Tapi nampaknya lebih kecik pulak duit 50 sen tu dr yg lama,
tu pasal la tak letak muka akak pink kot,
almaklum le, kan rambut dia cam sarang tebuan,
kalau saiz yg lama mesti muatkan????

5 comments:

said...

woahh tak tau pun ade syiling baru. bace ni baru tau.. huhu...

XD

Normi Ali said...

akak pun baru tahu dik non!!!!!

hana nabihah said...

errr..macam tak menarik ar syiling baru...

Syaza Zul said...

Baru tahu, tu pun sebab baca blog akak ! Haha :)

Shar Asqif said...

erk.ni pn baru taw dr belog akak . heee~

Autolink