Friday, July 29, 2011

Hujan di pagi jumaat.




Salam semua....start subuh tadi dlm pukul 4 pagi angin bertiup kuat dan hujan mula turun.
Walaupun  tak berapa lebat, kesejukannya amat mengoda kalbu, hingga setiap kali nak buat kerja, mesti teringat selimut jer......pegang kuali, nampak selimut melambai2 dan berkata "tarik lah daku dlm pelukan mu" cewahhhh!!

 Kepada kaum ibu yg tak berkerja, boleh le sambung tarik selimut masa hujan2 ni, tp pada yg berkerja sila bersabar semasa jalan jem ni yer....ingat sabar itu separuh drpd iman.........

Sekian entry merapu pagi jumaat yg sejuk beku ini....moh tarik selimut weh!!!!

3 comments:

Huda said...

alhamdulillah, hujan kan :) eh tersama lak entry, cam lebih kurang je tajuknye :)

Aku Afzal said...

haha bagi surirumah..boley la tarik selimut.tapi kami yg koje ni, kalau turut tarik selimut alamat tak berasap la dapur.haha :D

Nur Misnan said...

hahaha... kalau masak teringat selimut
alamat berbunyi ler perut dlm rumah..

kat sini alhamdulillah terang dan hari2
berbual dgn burung... apa dia ckp pun x faham. hu3

Autolink