Thursday, April 7, 2011

Tak sanggup rasanya!!!!

MySpace

  Apa kes ni????
Sangat berat hocayyy!!!!
Pernah berjiran dgn org yg menghadapi masaalah mental???
Saya sedang menghadapinya sekarang ni!!
Baru sekejap tadi dia menjerit2 dan menghentam pintu rumahnya berkali2,
Sambil memaki hamun adik2nya...
Perasaan saya????
Rasa nak panggil polis jek...
Sebelum dia mengamuk kat rumah,
Dia dah buat perangai kat parking bawah ni,
press moto kuat2 dan lama2,
agaknya ada orang marah la tu kot,
tu yang dia hangin sangat tu...
Ya Allah...selamatkan la hamba mu ini....

3 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Normi, ha ha! Jiran mental takder tp penah berjiran dgn kuarga Punjabbi yg suami atau bapak pd kuarga ni bila mabuk dia menjerit, maki-hamun anak bini dan campak barang dlm rumoh. Anak2 dia selalu lari ke rumoh kami. Bini dia pukul. Esok bila dia dah hilang mabuk, buleh dia tanya, "Kenapa rumah ni bersepah2?"

mommyYen said...

huhu..sabor je la.sama mcm jiran i,kalau diorang ada gerenti si mak nya bising bteriak mcm jeneral marah kan anak-anak nya..naseb baik i tak phm ckp cina..ahaha

Normi Ali said...

yong helly: saya risau takut dia main pisau jer, sbb hari tu terpaksa panggil polis tenteramkan dia dan dipakaikan baju pasung,
tp bila tiba kat sepital dia boleh pura2 inesen tau.

mommy yen: kalau bergaduh anak beranak tu, saya pun selalu terjebak..eke..ke..ke..ke

Autolink