Tuesday, April 12, 2011

Ameng Spring dipenjara 8 tahun dan 10 sebatan.

MELAKA 12 April – penyanyi Ameng Spring dijatuhi hukuman 8 tahun penjara, 10 sebatan dan dua tahun pengawasan polis setelah mengaku bersalah atas tiga kesalahan dadah termasuk satu pertuduhan tambahan di mahkamah sesyen di sini hari ini. – Utusan

Harap ini dijadikan pengajaran kpd semua orang dan diri saya sendiri, jenuh le berbirat bontot
kena rotan tu nanti, dan harap juga dia akan insaf.

4 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

yang pelik nye masyarakat kita kak..walau macam mana pun hukuman mereka tak serik..hanya hati je lah

blog-tips-kurus said...

(takotnye nak komen!)
sakit kena sebat tu...

Normi Ali said...

Nur Hawa:tu la kan...bak kata kawan saya la, takut makan babi jer, tp makan dadah x per

Btk: sebat kat tangan pun sakit,
ni kat bontot la pulak...

josrevalution said...

rase kcian jugak dgn c ameng nie..tp ape bleh vuat..siape mkn cili die rase pedas..hihi..folo u blog..pls folo back yer..tq..

cara mudah dapat backlinks sebanyak 6,103,515,625!

Autolink