Sunday, March 20, 2011

Miera Liyana dan kisah bajunya. ( 18sx ) bebudak main jauh2.


 Bandingkan baju yg di pakai Elfira Loy tu.



Miera Leyana Minta Maaf, Tak Sedar Baju Terlampau Seksi
Oleh SITI AZIRA ABD AZIZ

KUALA LUMPUR: Pelakon Miera Leyana memohon maaf kepada semua pihak atas
 kesilapannya mengenakan pakaian seksi sehingga menampakkan
 sedikit sisi payudaranya.

Katanya, dia tergesa-gesa memilih pakaian rekaan Wan Huzairil
tersebut pada pagi Jumaat lalu untuk menghadiri majlis makan malam
 anjuran Rafflesia dan Mandalay di Hotel Le Meridien, di sini,
pada hari yang sama.

“Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila
 melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba
 terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada
pereka fesyen pada pagi tadi.

“Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak
 sangat cantik dan lain dari lain.
Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini.

“Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab
 pakaian ini terdedah di belakang,” katanya kepada mStar Online.

Bagaimanapun, pelakon filem Apokalips yang bakal muncul
 di pawagam ini akan berhati-hati memilih pakaian
 agar tidak berlaku insiden seperti itu.

Miera mula tidak selesa mengenakan pakaian tersebut
 setelah ramai yang memerhatikannya dengan pandangan
pelik dan ada juga yang datang kepadanya untuk menegur.

“Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka
tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan
 yang sama,” akhiri pelakon drama Luna Fantasiku dan Kamelia Katrina ini
 dalam nada kesal.



cdt to mstaronline


Sumpah, saya tak kenal pelakon ni, rasanya tak pernah tgk lagi dia berlakon,
tp kenapa dia boleh berpakaian macam tu?? Elfira Loy yg lebih glamer tu pun boleh pakai elok2,
nape lak dia boleh terpikir nak pakai baju cam tu?? muskil betul laaa...
MySpace

2 comments:

Fieda said...

saya pernah tgk dia berlakon sekali kt astro..x silap nama drama tu kamelia katrina..dia berlakon dgn penyanyi elyana tu..tp dlm drama mmg lembut gler la bdk ni..mmg x sangka btul kt luar dia jdi mcm ni..

Falling . said...

x knl pon dy nie..

ct nurhaliza yg da dpt dato' pon tak penah pki seksi cmni..

ishhh..

Autolink