Wednesday, February 2, 2011

Bravooooo pokcik saat.

 Jiran saya baru jer buat report kat balai polis jln tun razak pagi tadi, sbb dah x lalu dgn perangai anak jantan sulungnye yg asyik mintak duit jer, sampai laptop adiknya yg baru balik dr universiti kat Terengganu tu pun dia ambik. Dah la assigment budak tu semua dlm lappy  tu, ingat balik bercuti, nak siapkan, sekali hampehhhh

Siap ugut mak tu, kalau nak laptop tu balik, bank in duit RM2400 kat account dia, mmg haram jadah punya anak.....masuk lokap seminggu pun x pe...padan muka...

4 comments:

MiMie AddNin said...

budak2 skrang.macam hal..
eh, tua ke saye?
hihihi

suri solehah said...

salam..kesiankan baca kes macam ni..ujian untuk keluarga tersebut..moga simpang dari keluarga kita..

Normi Ali said...

mimie & suri : mmg kesian, sampai satu tahap mak dia makan sadin satu tin utk 2 hari, makan berlima dlm rumah tu, cuba bayangkan???

Farah said...

kenapa la boleh jadik macam tu.huhu

Autolink