Friday, November 26, 2010

Cuti sekolah dah mula daaaa.....


Cuti sekolah dah bermula kembali. Waktu yg sangat sibuk bagi emak2 anak 5 cam aku ni.MySpace
Waktu untuk aku jd deejay yg paling berkaliber dan tukang jaga waktu solat utk anak2.MySpace MySpace
Waktu utk aku selongkar resepi kat internet utk bagi anak2 aku makan.MySpace
Waktu aku mendobi baju 3 kali sehari, sbb anak2 kat rumah ni semua perasan model, kotor sikit....campak kat mesin basuh( nasib baik ada washing machine).MySpace
Waktu utk aku sapu sampah 5 kali sehari.     MySpace         
Waktu utk aku mop lantai 2 kali sehari.MySpace
Dan paling x tahan.....ni la waktu dorang berebut segala benda dlm rumah ni...dr remote astro sampai le berebut internet dan psp.MySpace

Waaaaaaa.....bila la sekolah nak mula ni???????? nape cuti sekolah lama sngt????MySpace

1 comment:

Autolink