Thursday, November 4, 2010

AC Mizal jual gelang tipu?



Aku tak tau berapa ramai org yg dah terpedaya dgn skim MLM ni. Blog Aidid ni ada segala bukti ttg skim ini. Sila ke sini utk membaca. Yang paling aku marah ada pulak usaha2 utk pancing student2 kat IPTA utk guna duit PTPTN utk join MLM ni. Memang aku mangkukkan dorang ni...baca kat bawah ni

Ahmad Fadhirul Fitri 
Perhatian kepada student IPTA/IPTS,gunakan RM350 daripada pinjaman PTPTN dan anda bakal menjana pendapatan sebanyak :
LEVEL 1 --- RM 630
LEVEL 2 --- RM 5,040
LEVEL 3 --- RM 48,384
LEVEL 4 --- RM 362,880
LEVEL 5 --- RM 4,354,560
Cukup setakat level 3 sahaja,hutang PTPTN anda telahpun dilangsaikan..Ingin tahu caranya?PM@CALL*&$#@%%^..ACK rulez…

Apa kes nak suruh budak2 kat u tu join MLM ni....nak kaya usaha la dgn cara yg betul dan jujur, bukan dgn cara yg macam ini....alahai pening aku dgn gelagat kaum kita ni. Yg aku heran bangsa lain tak de la pulak yg beli gelang ni, sbb yg "like" kat fanpage tu kebanyakan semua muka melayu jer.....

Beringat lah sebelum kena, kalau dah terkena tu....lu pikir la sendiri....

2 comments:

Sharinginfoz said...

bagi saya baik elakkan, lagi satu harga gelang tu tak tahu berapa sebenarnya sebab ianya sangat subjektif, ianya lebih kepada skim cepat kaya, pusing duit, sorry just my pandangan

Normi Ali said...

yup saya setuju...gelang harga RM75 jual RM1000.....bukan ke itu riba?

Autolink