Thursday, October 21, 2010

Tak sedap badan.

Pretty rose Pictures, Images and Photos

 Hari ni mmg aku x sedap badan, sakit perut memulas sejak dr semalam,mood aku pun kureng hari ni. Masak pun ala kadar jer, buat ayam paprik, ada ayam dan sayur, 2dlm 1....senang keje.

Pulak tu hari ni Adam asyik buang cawan kat tingkap jer, hari ni jer dah 3 cawan aku kat atas bumbung orang bawah, dah la hampir semua mug aku dia dah pecahkan, yg cawan plastik ni pun dia nak buang.....nanti aku nak minum pakai cawan apa la pulak.......mmg kene beli cawan plastik bebanyak le jawabnya lepas ni.

Sebab dah x larat, aku pasangkan DVD upin ipin kasi dia diam sikit. Memang suka sangat dia pada upin ipin ni. Jadi hari ni mmg hari sakit buat aku,sakit peut dan sakit hati...boleee?????


4 comments:

Yong Kamariah said...

hehe, bebudak gitulah...dulu Ammar pun rajin jugak mencampak gelas2 n cawan kt umah tu, masa dok tingkat 11 dulu lagik ler, sampai ke bawah jatuhnya...

bdk johor said...

hahaha.. sakit hati x bole. tp kalau sakit usus2 xpe. hehe

Normi Ali said...

yong: bukan setakat cawan je, mainan dia semua dah ada kat bawah tu,kalau la di sapu atap tu, mau 1 bakul mainan kat situ jer..

misza said...

Beli jer cawan polisterin(betul ke ejaan) banyak². Dah tentu pakai buang.

Autolink