Sunday, October 10, 2010

Dr Sheikh Muzaffar Shukor dah kawin .....



Sheikh Muszaphar Akhiri Zaman Bujang

PUTRAJAYA: Dengan sekali lafaz, Angkasawan Negara Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Dr Halina Mohd Yunos di sini Ahad.

Majlis akad nikah yang berlangsung di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin di sini, pernikahan ini dilakukan sendiri oleh bapa Dr. Halina, Lt Kol (B) Mohd Yunos Mohd Ali, dengan disaksikan Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) Datuk Che Mat Che Ali.

Turut sama memberi restu ialah ibu Dr Halina, Habibah Endan; kedua ibu bapa Sheikh Muszaphar; Datuk Sheikh Mustapha Sheikh Abdul Shukor dan Datin Zuraida Sheikh Ahmad.

Ia juga turut disaksikan oleh kira-kira 1,500 tetamu termasuk ahli keluarga kedua-dua belah pihak dan beberapa angkasawan luar negara.

Dr Sheikh Muszaphar tiba pada pukul 10.55 pagi dengan diiringi hantaran sebanyak sembilan dulang manakala Dr Halina tiba 15 minit kemudian dengan 11 dulang hantaran.

Kedua-dua pasangan memakai pakaian sedondon berwarna putih.

Pada malam ini, Dr Sheikh Muszaphar dan pasangannya akan disandingkan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada pukul 8 malam.

100 angkasawan dari 35 negara juga tidak ketinggalan untuk menghadiri majlis itu. - BERNAMA




Tahniah kpd Dr SMS & Dr Harlina...semoga jodoh berkekalan ke akhir hayat....Couples

1 comment:

akubiomed said...

Moga pasangan Dato' Sheikh Muzaffar dikurniakan zuriat yang ramai

Autolink