Monday, August 23, 2010

Adam tak sihat hari ni....


 Adam yg x berapa sihat

 Salam semua kenkawan blogger...lama dah rasanya tak menulis kat dlm blog aku ni...bukannye sibuk sangat, tp sbb tenet ni lembap cam siput vavi, tu yg rasanya terbantut mood nak'' blogwalking'' dan ''up traffi''c ni. First aku nak ucapkan takziah pada kawan aku Syaharudin Salehudin atas pemergian ayahandanya pd ptg tadi....moga rohnya ditempatkan dikalangan org2 yg beriman ....amin..... Sabar ye Gendut, dr Allah kita dtg, kepada Dia lah jua kita kembali.Rasanya baru jer beberapa hari ni dia ada sebut yg ayahnya jatuh kat bilik air...tiba2 jer dpt khabar sedih ni.

Berbalik pd tajuk entri aku kat atas tu, mmg Adam x berapa sihat sejak ptg tadi...tp tak berapa panas la sngt, dah bagi makan ubat, dan dah tidur dgn nyenyak tu....kesian lak aku tgk anak aku tu, selalu aktif memanjang, bila demam, dia asyik baring jer......dgn bibir yg merah tu, dgn mata yg berair bikin hati aku sayu jer.....Cepat la sembuh ya sayang.........

No comments:

Autolink