Friday, May 21, 2010

Kejohanan Bowling BSL 23 Mei 2010

 

 

 

BOWLING BSL
TARIKH : 23 MEI 2010
TEMPAT : SUMMIT USJ TKT 3
JAM : 1 PTG DIBUKA UNTUK PENDAFTARAN DAN PEMILIHAN KUMPULAN
JAM : 2PTG MULA BERMAIN(JANGAN DATANG LAMBAT)

 Kepada semua bekas pelajar Sekolah Menengah Sultan Muzafar Shah 1 Lambor Kanan yg tersesat masuk ke blog aku ni, sukcitanya aku menjemput korang semua hadir ke Summit USJ ptg ahad ni,23 Mei 2010 utk sama2 main bowling disamping mengumpul dana utk BSL. Aku ni tak dpt nak dtg sbb ada hal oh sungguh dengki rasanya jd aku tolong war-war kan aje ........kpd semua member2 yg dpt hadir nti...tlg le jgn seronok sngt ekk.......ingat la aku kat sini yg tak dpt dtg ni......hu..hu..hu. Sape2 yg nak dtg dan mendaftar boleh pg kat sini. Utk Datin Eda dan Are gendut, jgn tergedik2 kat sana sbb aku sngt jeles ni, jaga budi bahasa dan tatasusila.....


Selamat main bolen bowling pd semua warga SMSMS1... dan jgn lupa pakai baju BSL...wajibb...sekian terima kasih...

 


No comments:

Autolink