Monday, May 24, 2010

Gambar sekitar perlawanan bowling Piala B.S.L

Ini antara yg hadir .

Ni la antara gambar yg aku sempat ambil dr fesbuk Leo dan Mie Salleh. Aku x dpt nak komen bebanyak sbb aku x ada di sana...sorry yer...


Ni semua mak dan bapak budak yg terlepas dr sarang


mesra dan setiakawan


syoknya berkumpul semula


3 pupu aku dan leo warn


cehh...cam teror jer akak aku ni....


anatara pemenangnya, manzul..tahniah...


pemenang kategori wanita..


kemesraan tiga sahabat baik zaman sekolah..bukan lakonan tau...


Yg paling menjadi tumpuan ptg tu..wa..ha..ha

Mungkin bg org lain perjumpaan semula kawan2 sekolah selepas 20 thn tak bermakna apa2, tp bg kami ini menjalinkan semula silaturahim. Almaklum lah kalau disebut org Lambor, Teluk Sareh atau Telok bakong, iu bkn org lain lg dah, x banyak , sikit mesti ada sangkut paut, tu semua saudara mara sendiri jugak. Jadi lepas ni boleh lah bersoreh yer kenkawan........mana la tau kot cinta hati zaman sekolah dulu, tiba2 jd pakcik ke...musuh lama dulu entah2 sepupu atau 2 pupu, sapa tau kan....

No comments:

Autolink