Wednesday, December 30, 2009

Aliff Danny gi orentasi....

Hari selasa lepas, 29 hb Dec merupakan hari orentasi bg pelajar2 tinkatan 1 SMK Desa Tun Hussein Onn.Cam biasa aku le yg kene pg sbb Pak Tam kerje.Majlis bermula pukul 8:30 pg dan habis pukul 11 lebih.Jadi hari tu koperasi sekolah dah bukak dan aku cam tahun lepas beratur panjang sbb nak beli sampin dan macam2 barang lg. nasib baik buku dah beli awal2, klu x jenuh berbaris ...Bila anak dah masuk sekolah menengah ni, terasa betul duit yg mengalir keluar tu, bkn mcm sekolah randah dulu. Segala benda kene beli dr fail yg 2-3 jenis. Dari buku potfolio yg kene beli sampai 5 buah, x masuk lg buku nilam dan seangkatan dengannye.

Sbb tahun ni Pak Tam dah x de bonus, maka terpaksa lah berjimat tahap power ranjers, itu pun nasib baik kasut tahun lepas ada yg dorang x pakai lg,dan still muat. kalo x, raban gak aku dlm ratusan ringgit utk kasut jer, almaklumlah 4 org beb..................

Utk anak2 ibu, belajar le bersungguh2 yek........


Sbb Aliff Danny dah besar, dia dah x mo lg aku amik gambar dia kat skolah, jd aku amik gambar kain rentang jek...



Aku interprem dgn Zatie



No comments:

Autolink