Wednesday, November 25, 2009

Cuti sekolah dah mula........

cuti skola dah bermula, dan dgn itu bermakna aku dah x de time rehat dah....time utk aku lelap mata barang seminit dua, time utk aku tgk tv tampa ganguan dan time aku masak ala kadar utk family.

skg ni masa utk aku masak 4 kali sehari, masa aku tgk Astro ceria 24 jam ( kat umah aku x de pakej fun, aku potong sudaaaa). masa aku melalak sbb anak2 berebut nak main tenet, berebut main psp dan berebut remote asteruk..

ni la masa aku bermain dgn mesin basuh 3 kali sehari, mencuci pinggan setiap 10 minit dan mengemop lantai 2 kali sehari dan menyapu sampah berkali-kali sehari.

mengapa.......mengapa....mengapa ........cuti sekolah akhir tahun ni lama sangat. waaaa..................

oh tuhan.berikan aku kesabarannnnnnnnnn


aku berharap agar aku berada di sini skg.........

No comments:

Autolink