Thursday, September 3, 2009

Kawan-kawan lama.

Salam pagi khamis. aku sebenarnye dah lama nak jejak kawan2 lama, selalu try kat pokcik gugel.
selalu gak aku search sekolah lambor, tp yg slalu keluar laman web skola yg hidup segan mati tak mau tu.
ada lg ke laman web tu? kekadang slalu gak search nama2 kawan, tp hampeh. samaada kat friendster ke, facebook ke, slalu gak cari tp x jumpe gak.yg aku jumpe not cik derace jer....

ada le satu ari tu, aku try search Hazimah ahmad zabri, maka jumpa la aku blog budak sekolah lambor. maka terjalin le kembali persahabatan yg tlh sekian lama terputus. seronok sngt aku masa tu.....semua dah berubah. dr yg kurus dah berubah montel. dr yg berambut dan berjambul dah nipis rambutnye. itu termasuk le aku, yg bagai dipam2 nih....

 
Ni le gambar kenangan kat skola dulu.

No comments:

Autolink