Monday, August 31, 2009

Hari ni hari kemerdekaan yg ke 52, dan bersamaan 10 ramadan. Pagi-pagi lg dah dngr helikopter
berlegar kat atas umah aku......nak pg parlimen la tu kot....ada sambutan kat sana.
Anak-anak aku tido lg, termasuk la yg kecik tu.

Hari ni pakat lmbt bangun sume, almaklumlah last day cuti sekolah...

3 comments:

Budak Sekolah Lambor said...

salam . ape habo wehh..makkkk...ramaei meno anak mike....aje ngan subo....lame tak jumpe kamu kenaei ake aku ni normi..weeiii...

bagi no tepon...aghitu aku jumpe mariam telok sareh die udah mukak tabika...canggihh

ade gambo lelame anto le

kamarul_baharin74@yahoo.com


manodin...hee..hee

wagen said...

Salam Mi, rupanya duduk di Ampang ye mike. Aku ni pun dah nak terlepas boat baru nak kahwin. Apa2 pun tahniah le atas keluarga beso mu itu. ko dtg le majlis buka pose nanti ye.

email aku ialah edryna@hotmail.com

wassalam,
Not Derace (tlk sareh)

Noradaniezz said...

maceh sume sbb sudi singgah kat sini.......

Autolink